41+ Νατασα Θεοδωριδου Κορη

41+ Νατασα Θεοδωριδου Κορη. Η κόρη της χριστιάνα μπέτα της εύχεται για τα γενέθλιά της. Η νατάσα θεοδωρίδου γύρισε τον χρόνο στη δεκαετία του '90 και αποκάλυψε συγκινημένη πως «δεν ήξερε τι θα συμβεί είχα και την μεγάλη μου κόρη τότε μαζί, 1,5 χρονών, και δεν ήξερα τι θα συμβεί.

Περήφανη μητέρα η Θεοδωρίδου: Η μικρή της πέρασε στο ...
Περήφανη μητέρα η Θεοδωρίδου: Η μικρή της πέρασε στο ... from thecaller.gr
Η νατάσα θεοδωρίδου ήταν καλεσμένη της εκπομπής «ενώπιος ενωπίω» και μίλησε στον νίκο βρήκα ένα επιπλωμένο σπίτι. Είχα και την μεγάλη μου κόρη τότε μαζί 1,5. Η νατάσα θεοδωρίδου λατρεύει τις δύο κόρες της, χριστιάνα και ανδριάννα.

Είχα και την μεγάλη μου κόρη τότε μαζί, δεν ήξερα τι θα συναντήσω.

Ήμουν στα βόρεια προάστια και κατέβαινα με το. Συγκινημένη η νατάσα θεοδωρίδου στην ορκωμοσία της κόρης της! Πήρα την κόρη μου που ζει στο εξωτερικό και της είπα… Είχα και την μεγάλη μου κόρη τότε μαζί, δεν ήξερα τι θα συναντήσω.


Post a Comment

0 Comments